Strona główna Koszyk0 Moje konto

Gwarancja

gwarancja

Informacje dotyczące gwarancji i zwrótów

Nasze statusy partnerstwa

Spis treści

Chce zwrócić urządzenie, co robić?

Urządzenie możesz zwrócić do naszej siedziby firmy znajdującej się w Kaliszu. Dokładny adres siedziby to 62-800 Kalisz woj. Wielkopolskie, ul. Wrocławska 35. Sprzęt możesz także odesłać na swój koszt, uprzednio informując nas o tym fakcie. Do zwracanego sprzętu należy dołączyć wszystkie dostarczone akcesoria oraz okablowanie. 

Chce dokonać reklamacji urządzenia, gdzie mogę to zrobić?

Reklamacje należy składać korzystając za pośrednictwem adresu mailowego.W emailu należy podać swoje dane osobowe i opisać usterkę, a następnie numer seryjny produktu. Jeśli w trakcie zgłaszania problemu pojawią się wątpliwości – zapraszamy do kontaktu mailowego pisząc na adres [email protected]

Jakie są warunki gwarancji oraz jak wygląda jej przebieg?

Tak jak wspominaliśmy na samym początku – gwarancję jakości stawiamy na pierwszym miejscu. Zapewniamy kompleksową obsługę Klienta w kwestii usług gwarancyjnych oraz napraw urządzeń wykraczających poza wspomnianą gwarancję. 

Jaki jest okres gwarancji?

Długość okresu gwarancyjnego uzależniona jest od rodzaju zakupionego u nas sprzętu.  

  • Laptopy, komputery oraz AiO objęte są 12 miesięczną gwarancją. 
  • Baterie do laptopów, okablowanie i zasilacze objęte są gwarancją przez 3 miesiące.
  • Monitory objęte są gwarancją przez 6 miesięcy. 

Czy podstawową gwarancję można przedłużyć?

Tak, podstawową gwarancję na zakupione urządzenia można przedłużyć o kolejny okres gwarancyjny. W rozszerzeniu gwarancji rozróżniamy następujące kategorie sprzętu:  

  • Laptopy, komputery oraz AiO – możliwość przedłużenia podstawowej gwarancji o kolejne 12 miesięcy.
  • Monitory – możliwość przedłużenia podstawowej gwarancji o 6 miesięcy

Czego nie obejmuje podstawowa gwarancja urządzenia?

Tak jak przyjęto w większości dostępnych, podstawowych usług gwarancyjnych – Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń fizycznych oraz mechanicznych (spowodowanych przez klienta), takich jak na przykład:  

  • uszkodzone gniazda czy zawiasy 
  • pęknięcia oraz złamania obudowy 
  • zbity wyświetlacz  
  • uszkodzenia systemu operacyjnego i oprogramowania 
  • uszkodzenia matrycy monitora do 5 martwych pikseli 
  • inne uszkodzenia fizyczne oraz mechaniczne, niewynikające z wad fabrycznych urządzenia 

Czy mogę naprawić uszkodzenia wykraczające poza gwarancję urządzenia?

Oczywiście wszelkie naprawy wykraczające poza zakres obsługi gwarancyjnej, nasz zespół może wykonać odpłatnie. W celu wyceny usługi należy skontaktować się z naszym działem obsługi Klienta, gdzie omówimy wszystkie szczegóły. 

W jaki sposób przygotować urządzenie do naprawy?

Pamiętaj o dobrym oraz trwałym zabezpieczeniu urządzenia przed transportem. Folia bąbelkowa lub dodatkowa ilość wypełniaczy zapobiegających przemieszczeniu sprzętu w pudełku, powinny załatwić sprawę. Dodatkowo, pamiętaj o zabezpieczeniu danych oraz prywatnych informacji zapisanych na dysku twardym – może zajść konieczność wymiany dysku twardego lub jego wyczyszczenia. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione dane. 

Jak długo trwa naprawa urządzenia?

Dokładamy wszelkich starań, aby urządzenia były naprawiane najszybciej jak to możliwe przy zachowaniu najwyższych standardów. Zazwyczaj sprzęt naprawmy do 5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach (brak części zamiennych, skomplikowana usterka) naprawa może przedłużyć się do 14 dni roboczych. 

Czy istnieje limit napraw?

Nie limitujemy napraw w ramach gwarancji. W przypadku pojawienia się trzykrotnie takiej samej usterki – wymieniamy sprzęt na inny. 

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami a odpowiemy na Twoje pytania